Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Avenmer
Mieszkaniec
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 0:48, 16 Kwi 2007 Temat postu: Wzory |
|
|
Czy jest możliwe upubliczenie wzorów według których mechanizm walk oblicza wynik starcia?...
Na razie wiemy, że coś tam odpowiada za coś , ale w sumie to tyle co nic :> Ja mam podejście stricte matemaczynie, chciałby się przekonać w jaki sposób :
- Jest wybierana osoba która pierwsza uderza.
- Jest wybierana siła ciosu
- Ile many zużywa dany czar
- Jaki ma wpływa atak i obrona ..
BTW to powyżej - myślę że byłoby dobrze by było gdzieś napisane dla naszej informacji ile mamy ataku i obrony.. pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Sir Galahad
Udzielający się Mieszkaniec
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Pon 14:48, 16 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
O sam tez bym się chętnie dowiedział!
Aczkolwiek utracilibyśmy pewne smaczki - poszukiwacza idealnego rozwiązania na rozwój postaci.
Ale myślę ze cześć na pewno warta byłaby upublicznienia.
Choćby określenie jaki wpływ mają gromadzone punkty - walki bronią/strzelania/uników/ itp.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Avenmer
Mieszkaniec
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 0:42, 17 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Wiesz.. same upublicznienie wzorów jeszcze nie dawałoby wszystkiego
Z tego co widze w bitwach jest taki "Random", że musi zależeć od bardzo wielu czynników, i na pewno znaleźć idealną recepturę byłoby naprawdę trudno! Ale moglibyśmy przynajmniej poruszać sie w znanym otoczeniu, kombinować na faktach.. zgadywanie? Gra na ślepo ? To trochę nie jak w RPG..
W grach w których do tej pory grałem.. a raczej systemach, reguły były jasno określone, a znaleźć idealną postać było niezwykle trudno. Sporo kombinowania było zawsze, jak wyważyć elementy etc..
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
witia1
Udzielający się Mieszkaniec
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 1:05, 17 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Troszkę wiadomości jest [link widoczny dla zalogowanych], jednak dotyczą one nowszej wersji tej gry i zapewne w wielu miejscach są nieaktualna dla nas.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez witia1 dnia Wto 13:58, 24 Kwi 2007, w całości zmieniany 1 raz |
|
Powrót do góry |
|
|
Avenmer
Mieszkaniec
Dołączył: 16 Kwi 2007
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 3:16, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Rozumiem że temat już jest zapomniany ?
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Sir Galahad
Udzielający się Mieszkaniec
Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wawa
|
Wysłany: Wto 14:36, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Zasadniczo w/w link odpowiada na wiele wątpliwości i niejasności.
Pewnie dlatego dyskusja tutaj ucichła.
Nie sądzę żeby wzory w naszym klonie Vallheru odbiegały od pierwowzoru.
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
witia1
Udzielający się Mieszkaniec
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:46, 24 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
Na pewno odbiegają w kilku przypadkach, przynajmniej tyle wyłapałem.
-we wzorach jest niższy koszt energii w rzemiośle
-inaczej naliczane są uniki, wolniej się ich "uczymy" (jest to oparte na ciągu Firbaldiego)
- jeden unik kosztuje 1*lvl zbroi energii, jednak nie mniej niż 1, nawet bez zbroi tu nic jeśli nie masz pancerzu
- jak dobrze pamiętam we wzorach ilość nauki alchemii jest uzależniona od klasy, alchemik zdobywa dwa razy więcej
- i pewnie jeszcze kilka różnic, ale nie czytałem większości tekstu
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Lord14
Strażnik
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 228
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: ze strasznego lasu...
|
Wysłany: Pią 15:33, 15 Cze 2007 Temat postu: |
|
|
odświeżam, bo widać, że nikt tu nie zagląda...
a tak w ogółe, to kto pierwszy zacznie walkę, zależy od szybkości, a uniki od zręczności i szybkości, i minimalnie też od uników(staty)
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
Virion
Strażnik
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 20:10, 06 Sie 2007 Temat postu: Re: Wzory |
|
|
Avenmer napisał: | Czy jest możliwe upubliczenie wzorów według których mechanizm walk oblicza wynik starcia?...
Na razie wiemy, że coś tam odpowiada za coś , ale w sumie to tyle co nic :> Ja mam podejście stricte matemaczynie, chciałby się przekonać w jaki sposób :
- Jest wybierana osoba która pierwsza uderza.
- Jest wybierana siła ciosu
- Ile many zużywa dany czar
- Jaki ma wpływa atak i obrona ..
BTW to powyżej - myślę że byłoby dobrze by było gdzieś napisane dla naszej informacji ile mamy ataku i obrony.. pozdrawiam |
Wzory to ty kurwa masz w łypie..... kozi bubku....
Post został pochwalony 0 razy |
|
Powrót do góry |
|
|
|