Autor |
Wiadomość |
WojtasOsW |
Wysłany: Pią 1:32, 06 Lip 2007 Temat postu: |
|
KapitanRex napisał: | Mylisz sie Super89 . ghul ja mnie trafi to zadaje udezenie o mocy ponad 500dmg czyli cale moje zycie dlatego jestem skazany najczesciej isc na turowa a to jest bug wedlug mnie i bedzie. |
ponieważ jest cicho, bardzo cicho na tym forum to chociaż będe truł wam że nasz prawnik ma skłonności do nazywania gracza "Saper89" - "Super89"
Pytanie :
Cytat: | co ma to do działu "Skargi"? |
Odpowiedź :
Cytat: | A co ma piernik do wiatraka ? |
Morał nr. 1:
Cytat: | Na głupie pytanie jest głupia odpowiedź |
Morał nr. 2
Cytat: | Nie gadaj ze mna bo Ci zaszkodzi |
(Tak wiem że to jest głupie ) |
|
|
Gutejsztajn |
Wysłany: Śro 11:19, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
Dla mnie to zaleta cały czas walę za ok. 200 a poworki za jeden a wturowej walą mnie zaq 100 |
|
|
Gutejsztajn |
Wysłany: Śro 11:18, 06 Cze 2007 Temat postu: |
|
Dla mnie to zaleta cały czas walę za ok. 200 a poworki za jeden a wturowej walą mnie zaq 100 |
|
|
Argeroth |
Wysłany: Czw 15:04, 03 Maj 2007 Temat postu: |
|
Ależ co wy opowiadacie. Rzadko zdarza mi się abym uderzył kilka razy tą samą siła, podobnie jest z nekromantą, on zadaje różne obrażenia w szybkiej walce. |
|
|
witia1 |
Wysłany: Śro 21:05, 02 Maj 2007 Temat postu: |
|
To że ich nie widać nie znaczy że system nie oblicza dalej w ten sam sposób, losowanie każdego uderzenia osobno dało by większą pewność jednak bo takie obrażenia były by w dużej mierze w całej walce uśredniane (średnia obrażeń z walki była by bliska średniej zasięgu obrażeń twojej postaci). A tak się zdarza że mając 62 lvl szkielet mnie zaciepie bo miałem pecha losując i uderzyłem 10 razy za 12 dmg a szkielet raz za 450... |
|
|
Lord14 |
Wysłany: Śro 17:09, 02 Maj 2007 Temat postu: |
|
jezu, masz problem, jak dzasz, np. 100 lub 10 walk, to wtedy nie widać na szybkiej jakie obrazenia zadajesz, a poza tym, skoro tak go jedziesz, to o co ci chodzi...?? |
|
|
KapitanRex |
Wysłany: Śro 11:50, 02 Maj 2007 Temat postu: |
|
Mylisz sie Super89 . ghul ja mnie trafi to zadaje udezenie o mocy ponad 500dmg czyli cale moje zycie dlatego jestem skazany najczesciej isc na turowa a to jest bug wedlug mnie i bedzie. |
|
|
Saper89 |
Wysłany: Śro 11:43, 02 Maj 2007 Temat postu: |
|
Pomyśl w drugą stronę: Ghul tobie może walić tylko po np. 10 dmg
Taka jest zaleta szybkich walk. Jak nie odpowiada - walcz na turowej |
|
|
KapitanRex |
Wysłany: Śro 11:27, 02 Maj 2007 Temat postu: szybka walka-bug |
|
do rzeczy jak wezmie sie szybka walke i zeby byl jedna walka i jeden potwór to mamy przebieg walki i zawsze reszta ataków sa takie jak pierwszy np:Trex przeciwko Ghul
Atakujesz Ghul i zadajesz 102.952 obrażeń! (347.048 zostało)
Atakujesz Ghul i zadajesz 102.952 obrażeń! (244.096 zostało)
Atakujesz Ghul i zadajesz 102.952 obrażeń! (141.144 zostało)
Uniknąłeś ciosu Ghul!
Atakujesz Ghul i zadajesz 102.952 obrażeń! (38.192 zostało)
Atakujesz Ghul i zadajesz 102.952 obrażeń! (-64.76 zostało)
Uwazam ze to jest bład gry bo watp[ie zeby ktos dwa razy tak samo walna i to zniecheca do szybkich walk bo najczesciej to jest wina zgonów |
|
|