FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Gra CastleKing gra RPG Strona Główna
->
FAQ
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sesja RPG
----------------
I Sesja RPG
Organizacja
----------------
Ogłoszenia
FAQ
Pomysły
Skargi
Pomoc
Klany
Pogaduszki!
Walki
Wieża Straży Miejskiej
----------------
Spis strażników
Praca Strażników
Gmach Sądu Najwyższego
----------------
Aktualne prawo
Sala Rozpraw
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Virion
Wysłany: Pon 20:10, 06 Sie 2007
Temat postu: Re: Wzory
Avenmer napisał:
Czy jest możliwe upubliczenie wzorów według których mechanizm walk oblicza wynik starcia?...
Na razie wiemy, że coś tam odpowiada za coś , ale w sumie to tyle co nic :> Ja mam podejście stricte matemaczynie, chciałby się przekonać w jaki sposób :
- Jest wybierana osoba która pierwsza uderza.
- Jest wybierana siła ciosu
- Ile many zużywa dany czar
- Jaki ma wpływa atak i obrona ..
BTW to powyżej - myślę że byłoby dobrze by było gdzieś napisane dla naszej informacji ile mamy ataku i obrony.. pozdrawiam
Wzory to ty kurwa masz w łypie..... kozi bubku....
Lord14
Wysłany: Pią 15:33, 15 Cze 2007
Temat postu:
odświeżam, bo widać, że nikt tu nie zagląda...
a tak w ogółe, to kto pierwszy zacznie walkę, zależy od szybkości, a uniki od zręczności i szybkości, i minimalnie też od uników(staty)
witia1
Wysłany: Wto 15:46, 24 Kwi 2007
Temat postu:
Na pewno odbiegają w kilku przypadkach, przynajmniej tyle wyłapałem.
-we wzorach jest niższy koszt energii w rzemiośle
-inaczej naliczane są uniki, wolniej się ich "uczymy" (jest to oparte na ciągu Firbaldiego)
- jeden unik kosztuje 1*lvl zbroi energii, jednak nie mniej niż 1, nawet bez zbroi tu nic jeśli nie masz pancerzu
- jak dobrze pamiętam we wzorach ilość nauki alchemii jest uzależniona od klasy, alchemik zdobywa dwa razy więcej
- i pewnie jeszcze kilka różnic, ale nie czytałem większości tekstu
Sir Galahad
Wysłany: Wto 14:36, 24 Kwi 2007
Temat postu:
Zasadniczo w/w link odpowiada na wiele wątpliwości i niejasności.
Pewnie dlatego dyskusja tutaj ucichła.
Nie sądzę żeby wzory w naszym klonie Vallheru odbiegały od pierwowzoru.
Avenmer
Wysłany: Wto 3:16, 24 Kwi 2007
Temat postu:
Rozumiem że temat już jest zapomniany ?
witia1
Wysłany: Wto 1:05, 17 Kwi 2007
Temat postu:
Troszkę wiadomości jest
tutaj<link>
, jednak dotyczą one nowszej wersji tej gry i zapewne w wielu miejscach są nieaktualna dla nas.
Avenmer
Wysłany: Wto 0:42, 17 Kwi 2007
Temat postu:
Wiesz.. same upublicznienie wzorów jeszcze nie dawałoby wszystkiego
Z tego co widze w bitwach jest taki "Random", że musi zależeć od bardzo wielu czynników, i na pewno znaleźć idealną recepturę byłoby naprawdę trudno! Ale moglibyśmy przynajmniej poruszać sie w znanym otoczeniu, kombinować na faktach.. zgadywanie? Gra na ślepo ? To trochę nie jak w RPG..
W grach w których do tej pory grałem.. a raczej systemach, reguły były jasno określone, a znaleźć idealną postać było niezwykle trudno. Sporo kombinowania było zawsze, jak wyważyć elementy etc..
Sir Galahad
Wysłany: Pon 14:48, 16 Kwi 2007
Temat postu:
O sam tez bym się chętnie dowiedział!
Aczkolwiek utracilibyśmy pewne smaczki - poszukiwacza idealnego rozwiązania na rozwój postaci.
Ale myślę ze cześć na pewno warta byłaby upublicznienia.
Choćby określenie jaki wpływ mają gromadzone punkty - walki bronią/strzelania/uników/ itp.
Avenmer
Wysłany: Pon 0:48, 16 Kwi 2007
Temat postu: Wzory
Czy jest możliwe upubliczenie wzorów według których mechanizm walk oblicza wynik starcia?...
Na razie wiemy, że coś tam odpowiada za coś , ale w sumie to tyle co nic :> Ja mam podejście stricte matemaczynie, chciałby się przekonać w jaki sposób :
- Jest wybierana osoba która pierwsza uderza.
- Jest wybierana siła ciosu
- Ile many zużywa dany czar
- Jaki ma wpływa atak i obrona ..
BTW to powyżej - myślę że byłoby dobrze by było gdzieś napisane dla naszej informacji ile mamy ataku i obrony.. pozdrawiam
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Gra CastleKing gra RPG:
Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group c3s Theme ©
Zarron Media
Regulamin