FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Gra CastleKing gra RPG Strona Główna
->
Klany
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sesja RPG
----------------
I Sesja RPG
Organizacja
----------------
Ogłoszenia
FAQ
Pomysły
Skargi
Pomoc
Klany
Pogaduszki!
Walki
Wieża Straży Miejskiej
----------------
Spis strażników
Praca Strażników
Gmach Sądu Najwyższego
----------------
Aktualne prawo
Sala Rozpraw
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Isande
Wysłany: Wto 20:56, 17 Kwi 2007
Temat postu: Tygrysia Maska [ ^ ]
Historia i ogólny zarys Organizacji.
Tygrysia Maska, powszechnie znana w całym królestwie jako Gildia Kupiecka bądź Organizacja Handlowa "Tygrysia Maska" W rzeczywistości jest to zgrana grupa przestępcza zajmująca się przede wszystkim kradzieżami i przemytem towarów z innych Królestw.
Początki tej organizacji nie są dokładnie znane, pierwsze wzmianki pochodzą z roku 656kd. Niewiele po tych wzmiankach pojawiła się nowa Gildia Kupiecka o nazwie "Tygrysia Maska" Którą specjalizowała się w sprowadzaniu towarów z południa. Jednakże prawdą jest iż placówka Tygrysiej Maski stacjonowała o wiele bliżej, przejmując karawany kupieckie zmierzające do Theronii, a następnie sprzedawała dane towary za niską cenę dzieki czemu szybko stała się najpopularniejszą gildią kupiecka.
Organizacja:
Tygrysia Maska jest podzielona na tzw "Grupy Wypadowe" Każda taka grupa posiada 5 członków.
1 herszt
4 wojów.
Każdy z członków zna TYLKO swoich najbliższych wspólpracowników i jednego dowódce. Co ma na celu zapewnic bezpieczeństwo całej organizacji. W razie gdyby jakiś członek został pojmany mógłby "wsypac" tylko na swoją grupę wypadową.
Wielkiego Herszta - Wodza gildii zna tylko jedna osoba "Dowódca Zbrojnych". Wielki Herszt przekazuje rozkazy Dowódcy Zbrojnych który następnie przekazuje informacje Hersztom grup wypadowych. Dzieki temu wódz jest prawie nieuchwytny ponieważ sami Hersztowie Grup go nie znają.
Najsłynniejsze Przestępstwa
Rok 667kd:
Szykował się wielki skok, ogromna karawana wioząca broń ze wschodu miała właśnie wkroczyc na tereny nieopodal wschodniej placówki. Przygotowane zostało 6 grup wypadowych rozstawionych w lesie nieopodal traktu. Było południe, zza wzniesienia zdała się wyłaniac wielka karawana. Ciała wszystkich zastygły w bezruchu, za drugim wozem wylonilo sie ze 40 zbrojnych rycerzy. W oczach wszystkich zdaje się widziec zwątpienie. Ale nie... Ten ładunek był zbyt cenny, a przygotowania zbyt drogie. Nie było odwrotu. Pułapki rozstawione na trakcie. Każdy krok konia sprawiał wrazenie wieczności. Aż w końcu... Koń uruchomił pułapke, 3 ogromne bale zwaliły się na droge. Ludzie w wozach wpadli w panike a zbrojni dobyli broni. Z lasu świsnęło pare strzał trafiających do celu, chwile potem 4 rycerzy osuneło się na ziemie. Chwile potem grad strzał zaczal sypac do nich a zbrojni rzucili sie do lasu w kierunku nadlatujacych strzal. Walka ta przypominala rzeź, Zbrojni wbiegali do lasu, ich terytorium jak zagubione dzieci we mgle, co chwile padali na ziemie trupem zasypani strzałami nadlatującymi z koron drzew. Po paru minutach wszystko bylo skonczone, kupcy wybici do pnia tak jak i zbrojni. Nie mieli szans. Ciała zostały ukryte w lesie i po paru tygodniach odnalezione. Za każdym członkiem tygrysiej maski został wysłany list gończy.
c.d.n...
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Gra CastleKing gra RPG:
Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group c3s Theme ©
Zarron Media
Regulamin